Poziție | Suport ERP Corporativ |
Locație | Remetea |
Tipul jobului | Full time |
În această poziție, sarcina principală este suportul și întreținerea zilnică a sistemului ERP al companiei. Aceasta include sprijinirea colegilor utilizatori ai sistemului, testarea noilor dezvoltări, evaluarea cerințelor de business și implementarea integrărilor. Rolul implică, de asemenea, menținerea unei comunicări active cu diferitele departamente și documentarea proceselor legate de ERP.
Cerințe:
- Studii superioare (specializarea în IT sau economie constituie un avantaj)
- Cunoștințe solide de limba română și engleză
- Cunoștințe avansate de Microsoft Office
- Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă
- Cunoștințe de bază despre aplicațiile software și modul lor de funcționare
- Cunoștințe peste nivelul de utilizator privind Windows
- Abilități bune de rezolvare a problemelor și înțelegerea rapidă și explicarea funcționalităților software
Constituie un avantaj:
- Diplomă în IT sau economie
- Cunoștințe despre Microsoft Dynamics 365 Business Central sau alte sisteme ERP
- Experiență cu baze de date (SQL sau NoSQL)
- Cunoștințe despre REST API
- Cunoștințe despre procese economice de bază
- Cunoștințe de contabilitate sau experiență practică în domeniul contabilității
Responsabilități:
- Suport și instruire pentru utilizatorii ERP în activitatea lor zilnică
- Configurarea parametrilor sistemului, realizarea de rapoarte și analize
- Documentarea fluxurilor de lucru și a cerințelor de business
- Participare activă la discuții cu utilizatorii, analizarea și rezolvarea problemelor
- Cartografierea și documentarea conexiunilor dintre sistemele companiei (interfețe)
- Oferirea de soluții prin modificarea parametrilor sistemului, reconfigurare, instruire sau realizarea de documentație
- Colaborare cu dezvoltatorii sau furnizorii de software pentru probleme mai complexe
- Participare la optimizarea proceselor de business existente și implementarea celor noi
- Sprijinirea domeniilor de business (ex. contabilitate, vânzări, managementul contractelor) prin gestionarea și soluționarea cerințelor utilizatorilor
- Evaluarea și satisfacerea nevoilor de business și informaționale
Oferta noastră:
- O oportunitate de muncă stabilă, pe termen lung, cu posibilități de dezvoltare profesională
- Pachet salarial competitiv
- Tehnologii inovatoare
- Echipă dinamică și ambițioasă
Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul cu fotografie și o scrisoare de motivație la adresa de email jobs@nullbayerstrada.ro, menționând în subiectul emailului poziția pentru care aplicați.