GENERAL MANAGER HOTEL

Cerințe:

  • Cel puțin 10 ani experiență profesională într-un post de GM, din care 3 ani într-un hotel de stațiune (iarnă sau vară)
  • Experiență internațională
  • Experiență în cel puțin două zone hoteliere. (Front Office, Vânzări și marketing, F&B, Controlling.)
  • Limbi: maghiară, engleză. Cunoașterea altor limbi reprezintă un avantaj
  • Abilitate bună de comunicare
  • Muncă independentă
  • Abordare economică
  • Cunoștințe maxime de USALI (USALI = Uniform System of Accounting in Lodging Industry)

Descrierea postului:

  • planifică și organizează funcționarea unității de servicii de cazare, gestionează afacerea de turism, și dezvoltă produsele și elementele unice ale ofertei acesteia. Este analist în turism, desfășoară activități profesionale de comunicare și îndeplinește sarcini de prestator de servicii și organizator de evenimente.
  • participă la stabilirea şi dezvoltarea ofertei de cazare, precum şi la realizarea bugetului
  • desfăşoară sarcini operaţionale de management, executiv şi control în diferitele roluri şi procese principale ale serviciului de cazare
  • cercetează sursele de achiziții și menține relații cu partenerii furnizori
  • asigură condiţiile tehnice şi materiale de funcţionare a unităţii, obţine avizele de autoritate profesională necesare
  • planifică strategia și activitățile de marketing ale unității de cazare
  • gestionează și controlează activitățile legate de rezervări, recepție și room service
  • participă la întocmirea și organizarea programelor de intrare și ieșire
  • planifică, organizează, gestionează și pregătește post-calcule pentru diverse evenimente
  • folosind cunoștințele sale gastronomice, el întocmește și reînnoiește și dezvoltă periodic oferta de alimente și băuturi a unității
  • hrăneşte tradiţiile gastronomice
  • asigură conformitatea cu legile și reglementările legate de alcool, jocuri de noroc și sănătate
  • oferă informații turistice locale: organizează programe de agrement, excursii și transport pentru oaspeți
  • controlează selecția și pregătirea angajaților și supraveghează activitățile acestora
  • supraveghează activităţi de contabilitate şi achiziţii, măsuri de securitate
  • negociază și comunică în limbi străine, folosind cunoștințele sale interculturale
  • gestionează și controlează stabilirea și conformitatea sistemelor speciale de calificare și asigurare a calității pentru companie
  • controlează implementarea consecventă a reglementărilor privind protecția consumatorilor
  • urmărește dezvoltarea relației cu clienții, evaluează satisfacția clienților, gestionează programul de vizitatori frecvenți

Oferta noastră:

– Pachet salarial motivant

– Angajare pe termen lung, mediu de lucru profesionist, cu oportunități de dezvoltare în carieră

Aplicarea se depune prin e-mail. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul sau scrisoarea de motivare la jobs@nullbayerstrada.ro